Najczęściej zadawane pytania

Jak nawiązać współpracę z Koelner Polska?

Jeśli chcesz zostać partnerem biznesowym Koelner Polska, skontaktuj się z nami, dzwoniąc na infolinię 801 000 103.

Swoje zamówienia będziesz mógł złożyć zaraz po zarejestrowaniu Twojej firmy w naszym systemie. Pamiętaj, że trzy pierwsze faktury wymagają przedpłaty lub płatności za pobraniem. Kolejne będziesz mógł opłacić w ustalonym wcześniej terminie.

Od początku współpracy z Koelner Polska będziesz mógł skorzystać ze wsparcia technicznego, marketingowego oraz specjalnych rabatów.

Szczegóły dotyczące współpracy z Koelner Polska oraz korzyści z niej wynikające opisaliśmy dla Ciebie w zakładce Zostań naszym dystrybutorem.

W jakich godzinach pracuje Dział Obsługi Klienta Koelner Polska?

Dokładamy wszelkich starań, aby być do Twojej dyspozycji, kiedy tylko będziesz potrzebował kontaktu z nami.

Dział Obsługi Klienta Koelner Polska pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00. W tym czasie działa także nasza infolinia.

Możesz skontaktować się z nami również drogą mailową - pisząc na adres dok.oddziały@koelner.pl. Odpowiemy najszybciej, jak to będzie możliwe.

Jak skorzystać z porady technicznej inżynierów Koelner Polska?

Aby otrzymać nieodpłatną poradę techniczną naszych inżynierów, skorzystaj z zakładki Kontakt.

Udostępniamy do Twojej dyspozycji numer telefonu do Inżyniera Technicznego w najbliższym regionalnym oddziale Koelner Polska.

Gdzie uzyskam szczegółowe informacje na temat produktów?

Zależy nam, aby udostępnić Ci wszelkie niezbędne w codziennej pracy informacje na temat oferowanych przez nas produktów.

Zachęcamy do lektury naszych katalogów produktowych, które znajdziesz w zakładce Katalogi.

Możesz także skontaktować się z nami poprzez Infolinię 801 000 103 lub mailowo na adres dok.oddzialy@koelner.pl. Znajdziemy odpowiedź na Twoje pytanie najszybciej, jak to będzie możliwe.

Jak złożyć reklamację?

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało skompletowane i zrealizowane z należytą starannością. Jeżeli jednak nie jesteś zadowolony z efektów naszej pracy, możesz złożyć reklamację. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

Jeśli chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami poprzez Infolinię 801 000 103 lub mailowo na adres dok.oddzialy@koelner.pl.

Naprawa gwarancyjna i płatna – jak je zgłosić?

Naprawami w zakresie gwarancji oraz naprawami dodatkowo płatnymi narzędzi marek Rawlplug, Modeco, Nilfisk i Rapid zajmuje się Serwis Narzędzi z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Jedności Narodowej 192.

Narzędzia marek Black&Decker oraz DeWalt są serwisowane przez firmę zewnętrzną.

Szczegółowe informacje na temat zgłoszeń napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz dane kontaktowe do Serwisu Narzędzi znajdziesz w zakładce Serwis Narzędzi.

Gdzie mogę zakupić części zamienne do elektronarzędzi?

Sprzedażą części zamiennych zajmuje się Serwis Narzędzi. Oferowane przez nas części są oryginalne. Realizacja zamówienia trwa około trzech dni –  czas jest zależny od aktualnej dostępności danej części.

Więcej informacji oraz dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Sprzedaż części zamiennych.

Dodatkowe informacje

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta:

801 000 103

dok.oddzialy@koelner.pl